Music for Africa en mijn volgende trip naar Ghana - Reisverslag uit Torhout, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu Music for Africa en mijn volgende trip naar Ghana - Reisverslag uit Torhout, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu

Music for Africa en mijn volgende trip naar Ghana

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

17 September 2009 | België, Torhout

Hallo iedereen,

Op zaterdag 26 september organiseer ik dus Music for Africa ten voordele van mijn Community Center in Ghana. Het geld dat we dan inzamelen en de opbrengsten van de champagneverkoop zal ik gebruiken om verder te werken aan het project. Ik vertrek op 26 januari 2010 voor een 3-tal weken en in die tijd is het de bedoeling om de fundamenten op te vullen. Daarvoor gaan we 12 vrachtwagens met steenbrokken nodig hebben en heel wat cement. Ook de aankoop van een watertank staat op het programma. Het gaat vooruit maar op z'n Afrikaans natuurlijk. Daarnaast zal ik aankopen doen van rijst en schoolmateriaal voor enkele scholen in de omgeving van Adoteiman.

Music for Africa start om 17u30 in Zaal De Bosgalm in Don Bosco in Torhout met een uitgebreide receptie nav 140-jaar Torhoutse Mostaard Wostyn. Je zal er ondermeer kunnen proeven van mosselen in een sausje van mosterdbier, kip in een sausje van hoegaarden en mosterd, scampis in een mosterdvinaigrette, gebakken worst, gebakken aardappeltjes met champignons met spek, gandaham, chorizo, gerookte eendeborst, koud varkensgebraad gemarineerd in mosterd, eendepastei, mosterdpaté, beauvoordepaté, Passendalekaas, Père Joseph en Loo. Voor dranken voorzien we witte en rode wijn, Brugse zot en fruitsap en dat alles voor de prijs van 16 euro inclusief de optredens. Voor wie enkel naar de optredens wil is het 8 euro.

Om 20u volgen er optredens van de Afro-Samba groep Otentico, Slowfox en 't Zinkend Schip.

Ook de champagne met speciaal etiket (zie foto) zal je kunnen proeven maar dan wel aan 4 euro per glas of 20 euro per fles. Maar er zijn ook andere dranken zoals pils, leffe, cola, ... .

Graag een seintje als je wil afkomen.

Ciao,
Pieter