De werkzaamheden vlotten - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pieter Debou - WaarBenJij.nu De werkzaamheden vlotten - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pieter Debou - WaarBenJij.nu

De werkzaamheden vlotten

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

24 November 2008 | Ghana, Accra

Alvast bedankt aan allen die een bijdrage hebben gestort voor het schoolfeest.
Zoals je op de foto's kan zien zijn de graafwerken afgerond en kunnen we starten met de eigenlijke werkzaamheden. De onderhandelingen voor zowel het materiaal als de werkmannen neemt heel wat tijd in beslag maar we komen er wel. Vrijdag waren we mee met een van de leveranciers, toen er plotseling een hevige regenbui losbarstte. Ik dacht even dat we met die rammelende bestelwagen in de gracht gingen belanden. Het water stroomde gewoon over de weg maar na een halfuurtje was de bui al over.
Voor de rest trekken we hier onze plan. Dit weekend zijn we even gaan uitblazen op het strand en ook lezen kan ik nu op mijn gemak. Ik heb net de Memoires van Wilfried Martens uit en ben nu begonnen met de Memoires van Gaston Eyskens. Ook andere boeken heb ik mee zodat het natuurlijk niet al politiek is wat de klok slaat maar historisch zijn het wel interessante stukken.
Van politiek gesproken, er zijn op 7 december presidentsverkiezingen en de campagne is hier dan ook volop bezig. Ik heb zelfs mijn sympathie betuigd met een plakploeg want ik weet wat het is om te plakken en te blijven plakken :-).