De werkzaamheden vlotten - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pieter Debou - WaarBenJij.nu De werkzaamheden vlotten - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pieter Debou - WaarBenJij.nu

De werkzaamheden vlotten

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

24 November 2008 | Ghana, Accra

Alvast bedankt aan allen die een bijdrage hebben gestort voor het schoolfeest.
Zoals je op de foto's kan zien zijn de graafwerken afgerond en kunnen we starten met de eigenlijke werkzaamheden. De onderhandelingen voor zowel het materiaal als de werkmannen neemt heel wat tijd in beslag maar we komen er wel. Vrijdag waren we mee met een van de leveranciers, toen er plotseling een hevige regenbui losbarstte. Ik dacht even dat we met die rammelende bestelwagen in de gracht gingen belanden. Het water stroomde gewoon over de weg maar na een halfuurtje was de bui al over.
Voor de rest trekken we hier onze plan. Dit weekend zijn we even gaan uitblazen op het strand en ook lezen kan ik nu op mijn gemak. Ik heb net de Memoires van Wilfried Martens uit en ben nu begonnen met de Memoires van Gaston Eyskens. Ook andere boeken heb ik mee zodat het natuurlijk niet al politiek is wat de klok slaat maar historisch zijn het wel interessante stukken.
Van politiek gesproken, er zijn op 7 december presidentsverkiezingen en de campagne is hier dan ook volop bezig. Ik heb zelfs mijn sympathie betuigd met een plakploeg want ik weet wat het is om te plakken en te blijven plakken :-).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Een Community Center bouwen in het dorpje Adoteiman.

Actief sinds 28 Juli 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 72358

Voorgaande reizen:

21 December 2011 - 29 December 2011

Terug naar Ghana

27 Oktober 2010 - 04 December 2010

Een nieuw avontuur in Ghana

26 Januari 2010 - 15 Februari 2010

Terug naar Ghana

03 November 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: