Terug naar Ghana - Reisverslag uit Brussel, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu Terug naar Ghana - Reisverslag uit Brussel, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

21 Januari 2010 | België, Brussel

Hallo iedereen,

Dinsdag vertrek ik voor de 6de maal richting Ghana om verder te werken aan de bouw van mijn Community Center in het dorpje Adoteiman, ten noorden van de hoofdstad Accra.

Op het programma staat :
- het opvullen van de fundamenten en het gieten van een plateau
- de aankoop van een watertank
- de aankoop van schoolmateriaal en rijst voor het dorpje en de scholen
- een bezoek aan de e-waste dumpingsite Agbogbloshie, precies een jaar geleden na de ophefmakende reportage van de VRT en De Standaard olv toenmalig parlementslid Rudi Daems

Ciao,
Pieter

• 21 Januari 2010 - 10:36

Enrico:

Hey,

Doe ze daar de groeten van mij!

Grtz
    E

• 21 Januari 2010 - 13:43

Piet:

zeer mooie stylo! veel succes

• 21 Januari 2010 - 16:01

Annie En Jean:

Hallo Pieter,

We wensen je het allerbeste bij dit nieuwe (werk)bezoek aan Ghana. Hopelijk schiet het werk er wat op en gaat de gemeenschap er op vooruit.
    Als je nog eens iets organiseert in België hopen wij er bij te kunnen zijn.Tot een volgende keer
    Annie en Jean

• 21 Januari 2010 - 18:50

Gudrun:

Succes met de verdere werken.Hopelijk verloopt alles naar wens.
    Doe ze daar allen de groeten,en geef aan Natty maar een dikke knuffel erbij.
    Hopelijk zijn wij volgend jaar ook weer van de partij.

• 27 Januari 2010 - 12:11

Rudi Daems:

Hey Pieter,
    Goed gearriveerd? Geen verrassingen in het Community Center?
    Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar wat er op het terrein gebeurd is in Agbobloshie. En hoe is het met Mike? Doe hem zeker de groeten.
    Vrijdag 29/1 zie ik Pieter Lesaffer. Mocht je nog interessante info hebben van daar aan het front, laat het me zeker weten.
    Groetjes,

Rudi