Er even tussenuit naar de watervallen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pieter Debou - WaarBenJij.nu Er even tussenuit naar de watervallen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Pieter Debou - WaarBenJij.nu

Er even tussenuit naar de watervallen

Door: Pieter Debou

Blijf op de hoogte en volg Pieter

09 November 2010 | Ghana, Accra

Dit weekend zijn we er even op uit getrokken naar de watervallen van Wli, gelegen in de Voltaregio. Met het openbaar vervoer waren we toch een 4-tal uur onderweg. Deze watervallen had ik reeds bezocht tijdens mijn eerste reis naar Ghana, nu precies 5 jaar geleden.

We hebben dit uitstapje samen gedaan met Christine (uit het Kortrijkse) die hier in Ghana tevens een project heeft.

Het is altijd interessant om ervaringen uit te wisselen.

De aanbouw van het Community Center gaat ondertussen gestaag verder (zie foto's).

In tussentijd hebben we ook iemand gevonden die ons kan helpen met het aankopen van het materiaal voor de lessen chemie en fysica voor de school in Otinibi want ik heb op school zelf niet goed opgelet en weet dus niet wat ik er moet van maken.

De schilderwerken in de school van Otinibi zijn ondertussen ook gevorderd.

En beetje bij beetje maken we hier terug een verschil.

Aloha.

• 10 November 2010 - 11:19

Gudrun:

zo schoon,en da wij dat niet gezien hebben. Nog een reden om toch nog eens te gaan!!

• 12 November 2010 - 21:21

Anni: