Met het project in Ghana op televisie - Reisverslag uit Brussel, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu Met het project in Ghana op televisie - Reisverslag uit Brussel, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu

Met het project in Ghana op televisie

Door: Pieter Debou

Blijf op de hoogte en volg Pieter

13 December 2010 | België, Brussel

Hallo iedereen,

Ondertussen ben ik terug in het koude België en het nieuwe product dat ik wil lanceren op de kerstmarkt van Torhout krijgt meteen de aandacht van de lokale televisie Focus-WTV.

Je kan het interview bekijken via :

Om dit te bekijken kopieer je best de volledige link en het wordt nog de ganse week uitgezonden in de namiddag op Focus.

Ik heb ondertussen ook de resterende foto`s geplaatst.

Voor wie zin heeft om komende zondag iets te komen drinken op de kerstmarkt van Torhout : ik bevind mij aan de achterkant van het stadhuis met chouffekoffie, chocomelk (met amaretto) en cava.

Adios.

• 29 December 2010 - 15:57

Bezoek Ghana:

Dag Pieter
    Ik denk eraan om in't kort een rondreis in Ghana te doen. Zou je me even kunnen mailen (ik vind je adres niet), ik zou je wat vraagjes willen stellen.
    Alvast mercikes en nog ne dikke chapeau met je project!
    Groetjes, Katrien
    katrien_j@hotmail.com