Met het project in Ghana op televisie - Reisverslag uit Brussel, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu Met het project in Ghana op televisie - Reisverslag uit Brussel, België van Pieter Debou - WaarBenJij.nu

Met het project in Ghana op televisie

Door: Pieter Debou

Blijf op de hoogte en volg Pieter

13 December 2010 | België, Brussel

Hallo iedereen,

Ondertussen ben ik terug in het koude België en het nieuwe product dat ik wil lanceren op de kerstmarkt van Torhout krijgt meteen de aandacht van de lokale televisie Focus-WTV.

Je kan het interview bekijken via :

http://www.focus-wtv.tv/programma/alles-goed/pieter-verkoopt-tassen-uit-ghanees-afval

Om dit te bekijken kopieer je best de volledige link en het wordt nog de ganse week uitgezonden in de namiddag op Focus.

Ik heb ondertussen ook de resterende foto`s geplaatst.

Voor wie zin heeft om komende zondag iets te komen drinken op de kerstmarkt van Torhout : ik bevind mij aan de achterkant van het stadhuis met chouffekoffie, chocomelk (met amaretto) en cava.

Adios.

  • 29 December 2010 - 15:57

    Bezoek Ghana:

    Dag Pieter
    Ik denk eraan om in't kort een rondreis in Ghana te doen. Zou je me even kunnen mailen (ik vind je adres niet), ik zou je wat vraagjes willen stellen.
    Alvast mercikes en nog ne dikke chapeau met je project!
    Groetjes, Katrien
    katrien_j@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieter

Een Community Center bouwen in het dorpje Adoteiman.

Actief sinds 28 Juli 2008
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 72358

Voorgaande reizen:

21 December 2011 - 29 December 2011

Terug naar Ghana

27 Oktober 2010 - 04 December 2010

Een nieuw avontuur in Ghana

26 Januari 2010 - 15 Februari 2010

Terug naar Ghana

03 November 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: